tension aku!btw kau bace ni,aku malas nak reply text kau,so bace kat sni sjelah.penat aku menaip tahu !

hey ! deyyyy ! kenapa setiap kali ada masalah je kau bagi byk alasan ,, herm .
hey ! kau lari dari masalah tarak guna jugakkk maa .
kenapa nk lari dri mslah ,, kenapa tak tggu smpai mslah tu selesai ,
you should solve your problem lah dear ! not run away from ur problem .. gggrrrr =='
are you going to wait for me solve your problems? do not expect lhhh .
kau sepatutnya if ada masalah settle kan hari tu jgkk . jgn bgi alsan manyak sgt lhh deyyy . aku pun fedupp gkk alsn yg kau bgi . gggrrr -.- . 
tlg arhhh . if have any prob settlekn cepat-2 . busan aku dgr duhhh ! if kau dokk bagi alasan bykk karang dia lari baru tahu . hurm .
dia just okeyh-2 je right dgn kau ? tapi kau tak sedar kau dah kecilkn hati dia+buat dia sedeyh+and lagi-2 aku tak tahu lah kay . tapi i know she love you meyh . sooo try lh jge dea elok-2 kay . i trust you for happy kn dea . hhermm . but if kau tgah gadoh nun dia , settle kan lhh elok-2 smpai dia dah okeyh . bru kau pergi mana-2 kau nk .. if dia tak okeyh lgi buatkn dea pnya mud jdi okeyh . btw , aku penat dengar kau punya alasan , gggrrr ==' . kau ni if kau tak okey dgn dia , kau bgitau aku . bongek! sepatutnya kau bkn bgitau aku but kau gi text dia and okeyh kan hati die ! errrr . kau tahu hati perempuan cepat terluka . kau lain lahhh kau mcm tkde perasaan tahu *tpi kau jelaaa , tak semua laki mcm kau , yg takde perasaan :D . surry terkutuk kau pulokk :P . ape-2 kau kawan aku jgk right , it's sokeyhhh aku try tlg kau selagi termampu , btw ,aku dok tlg kau , aku punya relationship pun tak okeyhh , hohohoho , but aku dgn dea tkde mcm kau dgn gurl  tuh . (: tapi setiap kali aku dgn *dia* tak okeyh kau pun mesti tak okeyh dgn *gurl* tuh ken . plik-2 . siyan kau ken , tapi aku lagi kecian . hurmm . knp nk kcian kt aku tuhh tayah lah tahu lah . nothing important pun . ^.^
so try the best lahh kayhh :D . P/S : #JANGAN LARI DARI MASALAH OKEYH IF KAU TENGAH GADOH DENGAN DIA , BUAT DIA IN THE MOOD BARU KAU PERGI . JGN BIARKAN DIA DENGAN HATI TERLUKA KAY ! heee~ wink wink* btw , chillex yawww ! selamat mencuba ye ! (: hati perempuan mudah je nak dipujuk ! tapi jgnlah mentang-2 gurl cepat cair if laki pujuk , kau pijak kepala . ada had jugak meyhh if gurl percaya laki tu . naluri perempuan lgi kuat dari laki , cuz selalu nya gurl yg selalu serious dlm *RELATIONSHIP* but laki anggp ni *PERMAINAN* (: p/s : semua laki yg bce ni jgn mara ye ! tak semua laki mcm ni pun , setengah saje lah kay ! chaaawwww~ 
#dude if kau dah bace tuh renung-2 kan lah ye selamat beramal ! hohoho . to laki yg bce ni jgk renungkanlah sdikit ayt aku ni kayh ! :DD