bitch !

hey makcik ! kalau nak kutuk kan . meyh sini meyh mentions nama saya kat FB awak . tapi kau kena lah add aku kay . pe barang doe nak kutuk perli, tak cakap nama :) . hee . aku actually tak kesah pun kau perli merli ni . but aku pelik why mesti nak perli aku ni . jeles letewww . wekk . kalau takde dengki or jelly takdenya korang merajinkan diri and menambahkan dosa korang perli aku tiap-2 ari ni >< . better kau add aku . then cakap at aku pasal ni . bengong ! boooo. baru legaaaa doe :D . dari kau kutuk aku dengan sesama sendiri tak lega lah sayang ! eeeeii . btw , kau tak sebok hal aku tak leh ke makcik ! itulah *LIFELESS*  macamtu lah gaya nyaa . shial ! meh kita tegur masing nak ! :D . peaceee ! hahah . kalau tanak takpe tak heran pun . but if nak kutuk pun meyh sini lah mentions nama aku bangau ! ><' . kau asyik sebut BABI BABI je ern . opsss lupaa kawan kau kan that why selalu sebut . pangai pun dah serupa BABI dalam hutan ! hikhok :3 . puuihhhh . kau  100% boyan lah sayang . tak sedar . jangan bajet diri tuh hebat sangat bodoh ! 
#orang yang kutuk kita maknanya ada lah tuh benda tak puasss hati . bullshit ! sorry lah if aku mencarut ni . :D blog aku suka hati aku lah nak buat apa ! -.-'