saya tk buleh hidup berdikari #itu kenyataan

apa-2 aku nak buat msti kena ada org teman+support .
event aku dah 14tahun still mengharapkan makayah and kakak aku 
aku tak pernah pun lah nak buat dgn sndri . heee
msak pun tak reti . ngeee
itu kenyataan . heee
tggu lha kawin nti tatau lah mcm mne .
ptong kuku sndri pun saya tk reti 
haihhh -.-'
smpai kapan kah aku tak bisa hidup berdikari . heee
msti susah spe kawin dgn aku nti . heheh .
nasib lah spe yg kawin dgn aku . ngeee
kena byk bersabar lahh yee .
siape nak cepuk aku , aku cepuk hampa balik . winkwink ^^
kalu nakk tangan aku boleh blah lahh weyy . makbpak aku pun tak tangan aku 
soo tayah gedik nak tangan akuu yee
jyeahhhh next pmr ?? woahhhhhh cant belived that haa . PMR 2012  plizz be nice with me syggg 
hopee 2012 ntii aku jdie baikk ^^ . heeee aminnnnn 
tlgg lha saya utk berubah yeee :D