masa untuk tinggalkan facebook/blogger/skype :'(

okeyh fine nanti bukak sekola takboleh online dah . greatt ><' ayah nak amik laptop fone . ggrrr . kelakar . sampai bulan september saya duduk dibawah kongkongan parents saya ><' .tuisyen ada , kelas tambahan ada . woahhh . pecah otak bhaii . ya allah . redha jelah kan. untuk kebaikan gak ern nak PMR . hahah . okeyh aku still tak rasa aku dahh 15tahun . peace . aku terasa aku still 14tahun . hahah #perasan muda . hihihihi . arrhhh nanti tak dapat online dah kan . nanti rindu sayang saya sorang ni haa . tak dapat dengar suara dia and tengokk muka dia dah . :'( . wuaaaaa . OMG ! siapa yang PMR jugak gudluck kay . apa-2 pun esok dah start sekola pagi . waahhh . sungguh ku malas nak bangun pagi . dah tak boleh nak stay up sampai bagi . hurm . laptop pun kena bagi ayah . soo good -,-' . duduk kat rumah kena baca buku je . no tv dah . ayah nak tarik astro ! pheww . bengang gila. haih . ayah-2 . ketatnya ayah punya ni . nak pmr baru ayah lek lah . hahah  . eeerrr . sampai amik handphone bagai , jangan ler ayah . hurm . nak amik laptop amik lah tapi jangan amik handphone . nanti apa-2 susah nak call lah. takan nak carik public fone kot . takan nak guna fone rumah . susah lahhhhhh . eeeiii ><' . okeyh whatever ayah . fineeee