first raya !

huh .. sumpah tak meriah lngsong raya tahun ni . mcm tak rase pape un .
errhhhhhhh ! sumpah tade mud meyhh mao raya tadi .ggrrrrr >.<
so suckss !!! tmbh-2 lgy teringt plakk peristiwa taun lepasss . haihhhh . sumpahh benganggg !! mcm shial je teringat ! hohohoho . ape-2 pun ade lha jgk bestnya skit . tpi aku tarak ade mud . lgi-2 da lme tk text *someone* mmg tmbh tkde lha . hm. text pun kjpp-2 . sumpahhh sdeyhhhh ! errrrrrhhh ! misss kamu meyhh !
malam raya tuh sumpah kesepian ! takde spe teman aku . sedeyhhhhh . raya petama un sme . truzzz mcm tkde muddd . hmm ): raya 2010 and 2011 bagi aku sangat tak best  !! huh . mengecewakan sungguh lhaa . errhhhhhhhhh !!!! duet raya aku pun aku dpt aku teruzz mcukk beg . hahah . takkk bkak un lgy . mlzz plkk nk tgk duet rayaa . hahah


 ni gmbr yg tk seberape sgt (:
sedare-2 blah ayah
me and my fmily
sedare-2 permpuan saja

sedare lelaki
(: